martes, 18 de noviembre de 2014

Hollywood arriba a Barcelona amb la cinquena edició de la The Shopping Night


Barcelona. 18/11/14. Pau Planas, Helena Sánchez, Marina Solà i Norma Vila.- Avui s’ha presentat la cinquena edició de la The Shopping Night Barcelona, que aquest any es farà el dia 4 de desembre al Passeig de Gràcia. Les botigues obriran un any més les seves portes de les 8 del vespre a la 1 de la matinada enmig d’un ambient festiu a un dels carrers principals de la ciutat.


D'esquerra a dreta: Luís Sans, Raimond Blasi i Albert Garriga
a la presentació de The Shopping Night Barcelona. Foto: Helena Sánchez
La presentació ha tingut lloc al Círculo Ecuestre i ha anat a càrrec d’Albert Garriga (director de The Shopping Night Barcelona), Raimond Blasi (regidor de comerç, consum i mercats de la ciutat) i Lluís Sans (President de l’Associació Amics de Passeig de Gràcia). El director d’aquest esdeveniment ha estat l’encarregat de presentar l’eix d’animació d’aquesta edició que serà la golden age de Hollywood. Es vol retre un homenatge al cinema d’aquella època amb els actors i actrius que hi van prendre part. Per aquesta raó, la padrina d’aquesta cinquena edició és Teresa Gimpera com a model i actriu reconeguda durant aquells anys d’època daurada de Hollywood. L’actriu també ha estat present a l’acte de presentació i ha parlat de la seva experiència a Hollywood. “Estic molt contenta que això es faci a Barcelona, ja que és la meva ciutat i l’estimo molt", ha expressat Gimpera.


Teresa Gimpera durant la presentació de l'acte. Foto: Helena Sánchez
Un any més, a banda de tenir els establiments oberts fins a la matinada, el Passeig de Gràcia s’omplirà d’actuacions i espectacles. A més a més, sota els llums de Nadal, The Shopping Night Barcelona serà una experiència prenadalenca original i divertida. També es podran visitar alguns edificis on hi ha preparades activitats com l’Auditori, el Gran Teatre del Liceu o la Filmoteca de Catalunya. Tot un seguit d’activitats per gaudir del comerç, la moda, la gastronomia, la cultura i diverses activitats artístiques a Barcelona. Raimond Blasi ha assegurat que “l’objectiu d’aquest esdeveniment no és només tenir bons resultats amb The Shopping Night Barcelona, sinó que ha de servir per enfortir el teixit associatiu comercial”.

Vídeo promocional de l'esdeveniment. Font: The Shopping Night Barcelona

No hay comentarios:

Publicar un comentario